Tidig morgon

Klockan är sju. Hunden är promenerad och frukosten inmundigad.

Jag har tassat runt i ett daggvått Bloggland och uppdaterat mig litegrann. Ute är det fortfarande becksvart och nu väntar absolut ingen och ingenting på mig.

Tänk om jag skulle ta med mig Sydsvenskan ner bland kuddar och täcken?

Så får det bli!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tidig morgon

  1. Elisabet skriver:

    Här ska också ätas frukost .. ja, din var ju avklarad redan. Jag börjar inte förrän klockan 11 idag och har gott om tid på mig ännu.
    DN ligger här intill mig och väntar.
    Och nu, äntligen, börjar det ljusna!
    Ha det så så gott, Pernilla!

  2. frunatmaken skriver:

    Hoppas att du fullföljde det.

Kommentera

