*vill inte*

Rädd. Olustig. Pytteliten. Uppgiven.

Idag ska jag träffa en psykolog. Känner mig tom i huvudet och överallt. Kan jag inte få ändra klockan idag igen, hoppa över en timme?

Hela jag säger nej och ändå är det precis det här jag har sett framemot, satt min tilltro till.

*p*

Kan jag inte bara få hitta mig igen, snabbt och enkelt?

Det här inlägget postades i Genom nyckelhålet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till *vill inte*

  1. Lena skriver:

    Hoppas allt gick bra för jag förmodar att du trots allt gick dit även om du inte ville.

  2. pbloggen skriver:

    Tack Lena!
    Jovisst gick jag dit, jag kan liksom inte ge upp även om det känns så ibland.

  3. Selma skriver:

    Hoppas att du hittar dig!

  4. Eva Swedenmark skriver:

    Ja! det är en väldigt bra bok som ger mig mycket, återvänder ständigt till den. Likaså ”Vart du är går är du där” av Jon Kabat Zinn. Båda böckerna lär mig att gå i min egen takt, inte springa ifrån mig själv och min själ.

Kommentera

