Framme!

*pip pip* i mobilen. ”Ditt paket från AdLibris finns nu hos Handlaren.”

Tre paprikor, en burk gräddfil och ett bokpaket. Tiderna förändras! Inte går jag till en bokhandel för att köpa böcker och inte går jag till Posten för att hämta paket. Skulle jag komma på den strålande tanken att gå in på en bensinmack, så är ”bilar” bland det sista jag tänker på. Tiderna förändras.

Nu ska jag sätta mig och bläddra i mina böcker, snusa lite på dem.  😉

Vinna

Äntligen är de här!

*P*

”Att leva ett liv, inte vinna ett krig” Anna Kåver, ”Maken” G-B Sundström och ”Smultron och svek”  E Swedenmark 🙂 och A Wennström .

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Framme!

  1. Selma skriver:

    Det är ingen ordning längre men nya böcker är inte så dumt.

  2. Annika skriver:

    Aha! En bärbok och Maken. 🙂 Ska bli kul att höra vad du tycker om dem. Mycket nöje!

Kommentera

