Hedersuppdrag

Årets julvärd är utsedd.

Det är ju inte Nobelpriset, men litegrann åt det hållet.  😉

Uppdraget utförs alldeles säkert toppenbra av Lisbeth Åkerman. 

Själv funderar jag över min egen jul. Hur kommer den att se ut, med tanke på att mor och far inte låtsas om att jag finns just nu?

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hedersuppdrag

  1. Lena skriver:

    jag måste erkänna att den nya julvärden är mig inte ett enda dugg bekant…

    Se upp med julångesten nu! Det finns gott om tid att möta den senare.

  2. Kerstin skriver:

    Har läst ifatt lite här. Du går den väg som är riktig för dej, och du gör rätt. Synd att din mor inte kan följa dej just nu. Men din Far? Kan inte han? Att relationer ska vara så svåra ibland! Kram

  3. Annika skriver:

    Du kommer säkerligen att få en skön och avkopplande jul utan en massa konflikter och undertryckta aggressioner!

Kommentera

