Gör du?

Prenumererar du på någon tidning, bortsett ifrån dagstidningen alltså?

Jag är en periodare som hoppar på ”fantastiska” erbjudande där jag får 4 nummer av tidningen och två kökshanddukar med blåa grisar på, eller 5 tidningar och ett smyckeset som jag inte visste att jag hade kunnat leva utan.

Amelia, Tara, Allt om trädgård, Allt om mat och PS är några som har trillat ner i min brevlåda. Just nu gör ingen tidning det, eftersom jag upptäckte att jag inte hade läst nr 7, när nr 8 kom.

Vilken tidning är din favorit?

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gör du?

  1. Lena skriver:

    Har lärt mig med åren att inte hoppa på erbjudandena för man glömmer bara avbeställa! Och som du säger dessa halsband, handväskor och kött-termometrar man fyller hemmet med!

    Jag är däremot en hängiven prenumerant av Lantliv! Kastar mig över varje nytt nummer som en törstande i öknen. Fantastiska inredningsreportage och mängder med underbara recept som jag lagade före-LCHF-frälsningen.

  2. Kerstin skriver:

    Måste nog säga ELLE och Femina. Fast jag har dom inte just nu.

  3. Eva Swedenmark skriver:

    Vi läser är härlig, Opsis om barnkultur gillar jag, karavan för deras litterära utblickar i världen så klart. LO tidningen för att min bror gör så bra kultursidor, kattis & Co där min dotter arbetar som jag tycker gjort inspirerande nummer.

    Men jag gör som du också, trillar dit på sjalerbjudanden och fyra nummer och glömmer att avbeställa, Det blir dyrt. Försöker vara lite sträng med mig själv nu.

  4. Annika skriver:

    Har genom åren haft Amelia,Tara, Allt i hemmet, Allt om trädgård, Allt om fritidshus men nu har jag bara en och det är Vi läser. Och den kommer ut 4 ggr per år bara.

  5. Aelvan skriver:

    Inga tidningar här! Inte ens en dagstidning – det har jag inte råd med och skulle säkert inte läsa den ändå.

    Det händer att jag får en tidning av något slag i handen men slås alltid av hur otroligt ointressanta de är. De vill bara att jag ska tycka att det är en massa fel på mig; för tjock, för dåligt betald, kass på relationer, hopplöst otränad, har fel mascara eller hudkräm, fel kläder, fel skor, omodern inredning, tråkigt kök – you name it!

    OM jag någon gång köper en tidning så blir det gamla hederliga Hemmets Journal eftersom jag gillar deras korsord!

    Motvals kärring? Jag?? Kan jag väl aldrig tro…. 😉

Kommentera

