Ibland blir det bra

Det är när förväntningarna inte är så höga som livet blir som bäst.

Fest på Stora Kontoret med massor av kollegor igårkväll. Inför det kände jag inte mycket.

Idag har jag träningsvärk efter flera timmars befriande dans. Tequilan måste jag att svettats ut. Finfin taktik!

Underbart när allra bästa festhumöret bara infinner sig och hela jag sjuder av liv.

På dagens schema står promenad och förberedelser inför söndagens GodaVännerBrunch.

Vad gör du med din lördag?

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ibland blir det bra

  1. Kerstin skriver:

    Röjer i röran i mitt hem!

  2. Lena skriver:

    Jag ska inte dansa men jag ska ägna mig åt en annan humörhöjare – att skratta – det blir Arlövsrevyn i eftermiddag!

Kommentera

