Rapport från ett blåshål

Skåne och vinter är oftast inte någon bra kombination.

Snö och påtvärenblåst är aldrig det.

Idag sitter jag och tittar ut på små, små snökorn som förflyttar sig vågrätt förbi mitt fönster. Jag frågade en kund om hur det var att köra idag.

Jodå, det är ok så länge man inte ska köra på Malmöhållet.

Vilket håll jag bor på?!

Just det!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rapport från ett blåshål

  1. Lena skriver:

    Jag har plats i gästrummet…

  2. Elisabet skriver:

    Det är likadant i landet Halland.

    Gråvitt ute. Som en mjölk utanför fönstret.

  3. pbloggen skriver:

    Åh, vad synd att jag inte såg det tidigare, Lena. Det var hemskt att köra hem!

    Låter pv cykeln stå nu då, Elisabet? 😉

Kommentera

