Sökes: manliga åsikter Finnes: kvinnliga funderingar

I inlägget ”Orange” efterlyste jag manliga kommentarer om vänskap. Jag vill ogärna tro att jag inte har manliga läsare. Inte heller tror jag att ni saknar åsikter.

Nu har diskussionen svängt och handlar om Kärlek och jag undrar fortfarande vad ni män tycker och tänker.

Varför blir det som det blir? Och vad är egentligen kärlek?

Hur gör vi för att vi inte ska falla i fällan där allt går i stå?

Undrar…

*P*

Det här inlägget postades i Funderingar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sökes: manliga åsikter Finnes: kvinnliga funderingar

  1. Lena skriver:

    Går i stå – där har vi ordet!
    När jag läser ditt inlägg inser jag att nu har det dragit ihop sig länge nog: till ett samtal med mannen i mitt liv! Han ska bara hinna träffa mig tillräckligt lång stund för att jag ska hinna få igång ett samtal… Så att jag får lite manliga svar på saker och ting.

  2. pbloggen skriver:

    Toppen Lena!
    Visst trodde man någonstans att man skulle bli ”klokare med åren” och ta tag i sånt här. Men… det handlar mer om personlighet än ålder, har jag börjat inse. Kanske en mening med att jag är ensamflygare?

Kommentera

