Jag har drabbats av nätvärk. Det är inte lika roligt att skriva längre.

Men det går nog över snart, kanske redan imorgonbitti. Lördagsfrukost och bloggeri hör ju ihop.

*P*

Det här inlägget postades i Funderingar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. Lena Elisabet skriver:

    Och nu undrar ju jag om du inte ätit frukost än?

  2. Peter skriver:

    Å nu är också lunchtid passerad. . .med råge;)

  3. Annika skriver:

    Känner igen det… Blogga ska man göra av lust och en liten paus ibland kan få den att återvända.

  4. Hondjuret skriver:

    Vilket bra ord; ”nätvärk”
    Det är kanske det jag också har? Jag har så mycket som bubblar och pyr i mig att jag liksom inte vet i vilken ände jag skall börja. Och kan man inte skriva om det som bränner, känns det liksom inte lönt att skriva alls…

Kommentera

