Jaja…

Vad är värre än gigantiska, avslöjande speglar i träningslokalen?

En fotograf.

Med stativ och två kameror. Helt utan skrupler.

Var han riggade upp sina grejor? Bredvid en liten rosa flodhäst. Hon som har fullt sjå att koordinera armar och ben när hon står på golvet, och följaktligen utmanar allt när hon står på en halvboll. Hon som trillar av bollen för att hennes lår skakar.

Nåja, nu kan jag bara hålla tummarna för att eventuella bilder av mig refuseras. Bortsett från det vill jag varmt rekommendera träningsformen ”Core Bosu”. Roligt, skrattigt, svettigt!

Uppåner eller neråupp

 

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jaja…

  1. Lena Elisabet skriver:

    Jamen snälle vänner vad skulle du där o göra!! Du kommer att ligga sömnlös av skräck i natt!

  2. Lena Elisabet skriver:

    Men var har min webb-länk blivit av när jag kommenterar?!

  3. Elisabet skriver:

    ,-)

    Det blir säkert hur bra som helst!
    Och själv skulle jag slå ihjäl mig på en sådan.

  4. agencybureau skriver:

    Hej Sötis!
    Läst ikapp lite!
    Saknar dig och tänker på dig!
    Puss

  5. Wanda skriver:

    Den lilla rosa flodhästen var säker hur söt som helst! 🙂
    Kram på dig!

    /W

Kommentera

