Trådlöst

Den här sommaren har jag upptäckt något nytt – Sibbarps kallbadhus.

Underbart är att tillbringa dagarna där med goa väninnan. Latare dagar och behagligare sysselsättning kan jag inte tänka mig.

Hela lilla kroppen lapar sol och trivs. Avsvalkande simturer med Öresundsbron i horisonten. Jordgubbar och vattenmelon som mellanmål och till det flaskvis med vatten.

Ibland är det enkelt att leva!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Trådlöst

  1. Aelvan skriver:

    Underbart!

  2. Annika skriver:

    Låter skönt! Och vilken fyndig rubrik… 🙂

  3. annieverse skriver:

    Hej *P*!
    Vad glad jag blev att få besök av dig på min blogg igen =)
    Jag tror visst att jag ”tappade bort” dig med här i cyberspace, men nu är jag på banan igen, minsann!
    Ha det helt underbart på kallbadhuset och njuuuut av den soliga sommaren!

Kommentera

