Heta nätter

Jag erkänner: jag har längtat efter och drömt om heta nätter.

Nu har jag fått vad jag bett om. Men det var inte riktigt så här jag menade…

Luften står stilla och går knappt att andas. Jag bökar runt runt i sängen för att hitta en sval plats. Det är snurrandes varmt.

Så hör du, Anden i flaskan, får jag en önskning till?

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Heta nätter

  1. frunatmaken skriver:

    Man måste vara övertydlig när man talar med makterna.

  2. pbloggen skriver:

    Ja, jag har insett det nu…

  3. irrhönan skriver:

    Jag har också insett det där; att anden har missförstått mig fullständigt.

    😉

Kommentera

