Helt apropå

Berättar jag någonsin för er hur bra jag har det? Vilket fantastiskt fint liv jag lever? Eller gnäller jag bara?!

Det är fredagskväll nu. Det fiffiga med att återgå i tjänst är ju att fredagarna återfår sitt rätta värde.

Fetaostbiffarna puttrar på spisen, över den krispiga salladen har dadelbalsamvinäger ringlats. I mitt gigantiska vinglas speglar sig köksfönstret. Nu ska jag servera Äldsta och mig själv. En överraskning har jag också på lut: Sex & The cityboxen som spontaninhandlades idag.

God mat och härliga karaktärer både i soffan och på tvskärmen. Det är ett liv att leva det.

Mitt liv.

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Helt apropå

  1. Kaiza skriver:

    ”Mitt liv” det är alltid det bästa och jag kan tycka att ditt liv som du beskriver det ovan ser absolut alldeles ok ut!

  2. Sandra skriver:

    Låter härligt! Hoppas ni har en trevlig kväll.
    Kram till er båda

  3. agencybureau skriver:

    Just sånna är inlägg som är så mycket Du och som jag beundrar så mycket!

    PS.
    Fast jag gillar ju "gnället" också….hehe! Konstrasterna som skapar dynamiken inom människan!
    Lovely!

Kommentera

