Allt närmre

Igår drog jag på mig jeans och strumpor. Det var en märklig känsla. Positivt var att byxorna inte hade krympt. Det händer ju ibland.

På kvällspromenaden satte jag på mig reflexer och väl hemkommen i lyan igen tappade jag upp ett bad, satte på Louise Hoffstens cd. Njutning!

Den är nog på väg nu, så sakteliga, min tid på året.

Välkommen!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Allt närmre

  1. rapakalja skriver:

    …och min….<3

  2. pbloggen skriver:

    ”rapakalja” – det kan ju bara vara en som kallar sig så, skickar hjärtan och älskar hösten!

    Puss my love!

  3. rapakalja skriver:

    *fnissar*…skam den som ger sig!

  4. annieverse skriver:

    Jag går faktiskt fortfarande i shorts…har nog bara haft på mig jeansen en gång denna sommar, och två-tre gånger har det varit capribyxor, annars….shorts! Vidunderligt.

Kommentera

