7 grader i luften, 8 i vattnet och hjärtat svämmar över.

Sådana här dagar får det gärna komma fler av!

För ett par timmar sedan kom jag hem. Med famnen full av blommor från en tacksam kund, huden len efter bastu och kallbad och hjärtat mjukt efter väninneprat, klev jag in i min lilla vrå av världen.

Ibland är livet enkelt!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till 7 grader i luften, 8 i vattnet och hjärtat svämmar över.

  1. Eva S skriver:

    Så fint P …. och visst har vi det bra som har en ombonad vrå att återvända till och väninneprat som skänker glädje – vad skulle jag göra av alla mina tankar och allt prat och all sorg, vrede och glädje om inte mina fina kära väninnor fanns!

  2. Elisabet skriver:

    Å, lyckliga du som har kallbad och bastu inom räckhåll! (Hur långt nu det räckhållet är …?).

    Bad (havet) har jag, men ingen bastu.

  3. Wanda skriver:

    Underbart! 🙂

Kommentera

