Den prickiga

… är alltså ingen regnkappa som cathrin trodde.

Inte heller figurerar hon på film, utan finns i allra högsta grad i verkligheten. Det spelar ingen roll vilket tråkhumör jag är på när jag går ut med henne, när jag kommer hem är jag glad. Det går inte att bli annat i hennes bekymmerslösa närvaro.

Här är hon cathrin!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Den prickiga

  1. Sofia skriver:

    Du är fantastiskt duktig på att fotografera (också)

  2. Lena skriver:

    Tänk så grönt det kan vara när det är sommar! Fin bild på vovven!

  3. Peter skriver:

    I går kväll var jag på visit hos en prickig pojke – som utom hörhåll för matte och husse, avslöjade att han gärna vill träffa en flicka av samma prickiga sort.

    Och han som var på visit vill också gärna ha en prickig 😉

  4. rapakalja skriver:

    Underbar bild!

  5. cathrin- skriver:

    Åh, vilken fin liten prick. Förstår att man blir glad av henne. Man blir glad bara av att se bilden. Trevlig helg till er.

  6. Victoria skriver:

    Vilken fin bild!

  7. pbloggen skriver:

    Sofia – tack! ❤
    Lena – ja, det är ju inte utan att vi börjar längta nu!
    Peter – åh, vad spännande! Blev det några bilder?
    rapakalja – tack, ibland får jag till det!
    cathrin – hon är onekligen en stämningshöjare! Hoppas att du också får en skön helg, med eller utan designande. ;o)
    Victoria – välkommen hit och tack för kommentaren!

Kommentera

