Som det blev!

Fel fel fel!

Hantverkaren hade inte jobbat klart hos oss och försvunnit ut ur mitt liv. Han dök upp idag igen.

I min kommentar till förra inlägget berättade jag att OM jag skulle träffa honom igen, skulle jag säga något speciellt. Tanke är en sak – handling en annan. Men om man plötsligt befinner sig stående tillsammans med Mannen nere i källaren – då vore det ju en absolut livserfarenhetsmiss att inte ta tillfället i akt.

Han kommer att minnas mig ett tag, tror jag. Varje gång vi stötte ihop resten av dagen, såg han på mig med glada ögon och bara skrattade.

Idag har jag varit mitt bästa jag – hela dagen. Sådana här dagar tycker jag att jag är en sällsynt trevlig liten varelse.

Så är det!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Som det blev!

  1. irrhönan skriver:

    Nej nej nej! Inte fel fel fel – utan rätt rätt rätt!
    Modiga du som höll ditt löfte! Hurra för *p* !

  2. pbloggen skriver:

    Ikväll är jag säkert 1,60 lång! Haha!

  3. vildrenen skriver:

    härligt! Det är bra att vara hantverkare. Jag blir såklart nyfiken på vad du sa…

  4. *P* skriver:

    vildrenen – såklart du blir nyfiken! 😉
    Farsan – Japp! Livet är här och nu.

  5. vildrenen skriver:

    jamen Kom igen nu! *hoppar av otålighet*

Kommentera

