”Det är mycket nu”

Uteslutande roligheter.

Det är många intryck som ska smältas. Jag gungar fortfarande runt, nynnandes på vårterminens låtar. Finalen var i onsdags – en fantastisk upplevelse i en fullsatt kyrka. Kvällen avrundades på en närbelägen restaurang, där ett 50-tal glada sångare åt, drack, skrattade och sjöng – såklart!

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ”Det är mycket nu”

  1. Peter skriver:

    Härligt! Fantastiskt! Underbart!

    Att försöka hitta dig i det gungande havet av körare gjorde mig förstås nästan sjösjuk – så jag gav upp efter ett par minuter.
    Men så syntes du till sist, en liten sekund – eller en halv. Alltså, nästa gång tycker jag att du ska titta rakt in i kameran och glittra och le. Så där Pernilligt alltså 🙂

  2. Lena skriver:

    TACK! Körsång är så mycket kraft och glädje. Nu känner jag mig lite stärkt på måndagsmorgon.

  3. Elisabet skriver:

    Grattis på namnsdagen, säger madamen i Halland.

  4. vildrenen skriver:

    det är mycket livsglädje i din blogg. Trevligt! 🙂

  5. Mossfolk skriver:

    ÅH vad ROLIGT det ser ut att vara! Är det flera körer ihopslagna eller är ni så många?

  6. pbloggen skriver:

    Lena och Mossfolk – nya läsare, så glad jag blir! Som svar på frågan Mossfolk – det är en kör med 325 medlemmar. I Stockholm är den tre gånger så stor.
    Körsång är glädje, rakt i genom!

  7. Mossfolk skriver:

    Ånej, jag är långt långt ifrån en ny läsare… bara väldigt dålig på att kommentera 😉

  8. pbloggen skriver:

    Mossfolk – aha! Jättevälkommen ändå!

Kommentera

