Fusk! – Näe…

Ibland har jag sett solbrända kvinnor som haft små ränder precis under skinkorna.

”Fusksolare!” har jag tänkt och trott att de har pressat i solarier.

Igår somnade jag en stund på bryggan, i väntan på att solen skulle bryta genom molnen. Vaknade solkysst behagligt varm i kroppen.

På kvällen utropade söta vännen ”Men P! Du är ju alldeles röd i knävecken, dra upp tröjan så att jag får se!”

Jodå, jag var ju solbränd där också. Men det jag inte visade henne var min rodnande rumpa. Döm om min förvåning: leende vita streck under skinkorna. Så nu vet vi det; märkena kommer även om man solar på helt naturligt vis!

*P*

För den nytillkomne läsaren: ja, jag badar som jag skapades en gång. Fast jag gör det organiserat. 😉

 

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fusk! – Näe…

  1. vildrenen skriver:

    jag badar också naken när jag får chansen. Vet dock inte om man kan kalla det organiserat när det bara är jag. 🙂 ränder under skinkorna? Ingen aning. Jag är inte så vig. 😉

  2. Cecilia N skriver:

    Det blir vita halvmånebåtar fram också. Iaf om man sitter upp.

  3. vildrenen skriver:

    jag har inga vita halvmånar fram?

  4. cathrin- skriver:

    Var försiktig med solen bara. Låter lite farligt att somna så där och vakna med att vara röd både här och där.

  5. Rapakalja skriver:

    Det är som att ha två leenden på baksidan….ett fram och två bak!
    Hahaha!

  6. vildrenen skriver:

    *väntar på nästa inlägg*

  7. vildrenen skriver:

    hoho?

  8. vildrenen skriver:

    *försöker böja mig fram och se om jag har halvmånar fram medan jag väntar på fler inlägg*

Kommentera

