Tid

Måndagmorgon och äggen blir inte hårdkokta som jag vill.

Jag längtar efter mer ledighet, längre promenader och mer inspiration tillsammans med kameran. Varför inte stoppa näsan i kalendern och boka in ett par semesterdagar?

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tid

  1. Elisabet skriver:

    Och mitt ägg blev alltför hårdkokt .. jag vill ha precis LAGOM lös gula ,
    Om man nu får önska.

  2. Selma skriver:

    Lagom är bäst men svårt.

  3. Lena skriver:

    Fine vovven!!

  4. *P* skriver:

    Elisabet – vi skulle kanske haft ett litet äggbyte i morse? 😉
    Selma – just så!
    Lena – ja, visst är hon fin! Ett härligt sällskap i livet.

  5. vildrenen skriver:

    bra idé. Boka in tid för dig. Igår tog jag ledigt eftersom det var alldeles för vackert väder för att jobba.

  6. vandrar skriver:

    Håller med semester lediga dagar är till för att användas 🙂 Vilken fin hund!

  7. pbloggen skriver:

    vildrenen – Japp! Så får det bli, vi håller tummarna för bra fotoväder. Glad för ditt initiativ, det vet du! 😉
    vandrar – tack, hon är en pärla, min tokiga och prickiga vän.

Kommentera

