Härifrån till…

När Tv4plus blev Sjuan dök plötsligt Stockholmsreklam upp i rutan. Hur gick det till och framförallt: hur ändrar jag det?

Behöver jag ändra det förresten? Kan jag inte bara låtsas bo någon annanstans? På morgonnyheterna ska man rapportera ifrån Malmö, staden där maffiakriget kommit in i stadskärnan. Hur gick det till?! Det kan jag inte ändra på, dessvärre.

Människor skjuts på öppen gata mitt i stan, på parkeringsplatsen till en av mina egna oaser -Sibbarps kallis och i cafévimlet på gågatan.

Jag tror att Stockholmsreklamen får fortsätta snurra här hemma…

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

