Kom igen nu!

Ursäkta mig Förnuftet, kan du inte bara ta lite mellandagsledigt och låta Känslan leva ut ett tag?!

Jag som längtat så efter beröring, bekräftelse och kärlek – jag blir skogstokig när hjärnan går på högvarv så att jag inte hör hjärtat.

Nu vill jag luta mig tillbaka och åka med ett tag.

*P*

Det här inlägget postades i Genom nyckelhålet. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Kom igen nu!

  1. Selma skriver:

    Jag har precis det motsatta för tillfället. Det är nästan bara känsla och känslan är ledsen och arg. Jag skulle kunna ta lite av ditt förnuft några dagar.

  2. pbloggen skriver:

    Selma! Vilken strålande idé, jag skickar över Förnuftet via mail! 😉

  3. Farsanmittilivet skriver:

    Men P? Vad hindrar dig?

  4. Ping: Skaaååuuunnnnskaa | Farsan mitt i livet

  5. cathrin skriver:

    Låt 2012 bli känslorna år! Om det är det du behöver. Gott Nytt År!

  6. pbloggen skriver:

    Farsan – det är ju just det. Jag vet inte riktigt? Handen på handbromsen krampar ibland. 😉
    cathrin – japp, det behöver jag! Gott Nytt År!

  7. Maria skriver:

    Kan vi byta? Jag behöver en stor dos förnuft för jag har alltid låtit känslan styra

Kommentera

