365

Tycker ni att vi ska knyta ihop säcken, summera och blicka framåt nu?

Nej, hör ni – det hoppar vi över! Just idag är livet bättre än på länge, det kan väl räcka?

Nyårslöften då? Nej, inte heller det är någonting för mig. Karaktär och disciplin fanns inte med i kopplingsschemat när jag tillverkades. Det är sånt som händer! Jag fick ett stort hjärta och jävlaranamma att plocka fram när så behövs. Det räcker absolut!

Smal och snygg kommer jag inte att bli 2012 heller. Dieter vägrar jag. Jag äter det jag är sugen på, dricker det som smakar bra just för stunden och vet att jag fortfarande kan förföra. Vad kan jag mer begära?!

Full fart framåt!

Gott nytt år till dig!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till 365

  1. Elisabet skriver:

    Vet du vad du är?

    U N D E R B A R!

    Önskar dig ett ljuvligt härligt nytt år!

  2. Selma skriver:

    Om sanningen ska fram har jag alltid mer nyårskänsla i samband med skolstarten.

  3. Selma skriver:

    Jo, Gott Nytt År!

  4. vildrenen skriver:

    härligt. Fortsatt vara du. Sviskonpajen. 🙂

  5. Eva S skriver:

    Tycker det låter underbart att du är matglada impulsiva förföriska P 🙂

  6. irrhönan skriver:

    Vi hoppar över säcken och förför oss vidare i livet, hördu.

    God fortsättning med allt vad det innebär.
    Hoppas att vi kan ses i 2012 – nu kan jag ju ta med mig Terroristen till utlandet utan problem! 🙂

Kommentera

