Detta är jag…

Fejjan – FB – AnsiktsBoken. Kärt barn osv.

Jag vägrade länge och bestämt, men föll till slut för frestelsen. I perioder är jag aktiv, vilket på ett sätt är synd. Jag skriver korta snuttar där och bloggandet kommer i skymundan.

Imorse efterlyste jag låtar som är ”jag”.  Det visade sig vara ett toppenbra sätt att putsa mitt ego. Jag hade inte tänkt så långt, fick bara ett infall. Ni kan tro att jag fick fina förslag av mina vänner. Det som värmde allra mest var det här och kom ifrån en kille (jaja, numera är han ju man) som jag gick hela grundskolan tillsammans med. Förra sommaren hittade vi varandra på just FB och har träffats några gånger.

Klicka och lyssna…

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Detta är jag…

  1. Eva S skriver:

    Kul idé med låtar! Jag använder facebook mycket. Bland annat har jag grupper där – som gruppen La famiglia – där vi i min familj pratar med varandra, skickar privata meddelanden och planerar. Praktiskt! Min Junta har en grupp och även en annan kvinnogrupp jag är med i. Ganska praktiskt!
    Dessutom gillar jag alla tips på aktiviteter och intressanta artiklar.

  2. Christel skriver:

    Underbar låt att förknippas med! Du måste göra den personen glad.

  3. irrhönan skriver:

    Ja, det är du! 🙂 Härligt!!

  4. Annieverse skriver:

    Härlig bild 🙂 Själv har jag tröttnat lite på FB och hänger mer på Google+ numera. Om man kan få några bra låttips där vet jag inte, men jag tycker det är kul att kunna följa vilt främmande människor som har samma intressen som jag, och låta mig inspireras av dem!

  5. Tammy skriver:

    Liksom du vägrade jag den sajten….., aldrig i livet! jag hade läst lite när vänner var inloggade och tyckte det var helt absurt att läsa saker där :o))

    Nåväl, jag regga mig där, varför? vet inte…var förra året nån gång. Jag ville mest prata foto.

    Nåja, nu har jag gett mig in i leken, får se hur länge jag orkar leka den :o)

    En härlig låt :o)

Kommentera

