Inte jag?

En finfin helg är snart slut.

Träning i nya skorna (bra utrustning är halva grejen), middag hos god vän, nya kontakter. Vansinnigt god chokladkaka, solsken, kaffe med den misslyckade dejten (jag måste lära mig att kompisumgås med män). Middagslur i vårsolen, tvätt som fladdrar i vinden.

Bara bra saker. Men så plötsligt *poff*. Kraften sipprar ur mig, det känns konstigt i kroppen, hjärnan slirar i sirap. Är det min tur att bli sjuk nu?! Hoppas inte!

Efter en dusch ska jag burra ner mig i mina vårvindsdoftande lakan och sovasovasova.

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inte jag?

  1. vildrenen skriver:

    ”vårvindsdoftande lakan” de orden visar Varför jag älskar din blogg. Sviskonpajen. 🙂

  2. pbloggen skriver:

    Puss på dig! 😉

  3. Maria skriver:

    Finns det någon doft som är härligare än lukten av utehängda lakan?

  4. pbloggen skriver:

    Det skulle möjligen vara doften som finns på en fjunig babyhjässa..?

  5. Selma skriver:

    Hoppas det bara var en släng av vårtrötthet.

Kommentera

