Ibland…

… känner jag för att ställa mig upp i alla mina etthundrafemtioåtta centimeter och vråla:

ÄLSKA MIG! NU!

Men så gör man ju inte om man är en balanserade kvinna i sina bästa år och det är jag ju. Oftast.

😆

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ibland…

  1. Selma skriver:

    Fast, varför inte?

  2. pbloggen skriver:

    Hmm… det har du ju rätt i! 😉

  3. vildrenen skriver:

    precis. Så kan man visst göra.

  4. Maria skriver:

    Det är farligt för mitt i allt kan det dyka upp någon som faktiskt vill göra det 😉

  5. pbloggen skriver:

    Ja, Maria och då gör jag väl som brukligt är: lägger benen på ryggen och försvinner i fjärran.

Kommentera

