Ordningen återställd

I morse vaknade jag hungrig. Inte trodde jag att den känslan kunde vara så välkommen!

Kaffe i den blå koppen och en skål hemgjord müsli till det. Underbart!

Yngsta lånade bilen sent igårkväll och valde att sova över hos mig. Ni anar inte hur gott det var att vakna och lyssna till hennes andetag. Kärleken ville svämma över.

Nu ligger det en prickig hund och försöker ta över laptopens plats i mitt knä, och jag tror att hon lyckas. 😉 Diskretion är ju inte hennes grej.

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

