Verkligheter

Dokumentärer – åh, vad jag tycker om dem!

Igår såg jag ett program som handlade om ett par som hade konverterat till katolicimen och idag ett om kvinnor som älskar kvinnor.

Jag – som inte är någon tv-tittare av rang – fastnar. Jag älskar att lyssna till människor som berättar om sig själva och sina liv.

Vad tycker?

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Verkligheter

  1. Maria skriver:

    Det är väl därför vi bloggar och läser bloggar? Alla dessa liv i vardagen!

  2. pbloggen skriver:

    Ja, precis! Bloggar där vi får ta del av andra verkligheter. 🙂

  3. siggenilsson1 skriver:

    Ja, jag älskar dem också och har just idag beställt / köpt tre stycken!

  4. siggenilsson1 skriver:

    Och sigge nilsson är Elisabet. Jag blir galen …, skapade en gång ett konto hos wordpress och kommer mig inte därifrån ,-)

  5. pbloggen skriver:

    *skrattar* Jag känner igen siggenilsson, Elisabet!
    Vilka böcker har du beställt? *nyfiken*

  6. Maria skriver:

    Lustigt för jag la in en bild på ett f.b fourm med en bild från 1982 och frågade ”vem är den här personen?” och alla kom fram till att det var Sigge Nilsson 😀

  7. vildrenen skriver:

    just därför läser jag din blogg. 🙂

Kommentera

