Bloggeriet

Jag trivs i Bloggosfären. Här tassar jag runt och tar del av några vänners vardag. Låter mig inspireras till nya tankar. Jag får tips om böcker, filmer, träning och mat. Här får jag också gnugga ögonen och tänka efter ibland när era insikter får mig att omvärdera mitt eget sätt att se på livet. Därför uppskattar jag mina små promenader här.

Kvällens middag kan jag tacka Maria för. 😉

Fiskfärsbiffar med kall citronröra à la Maria

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Bloggeriet

  1. Selma skriver:

    Det kanske inte varit så dumt.

  2. pbloggen skriver:

    Riktigt gott var det. 🙂

  3. Maria skriver:

    Jag blir så glad! Och jag, likaväl som du, ser alla fördelarna med bloggvärlden 🙂

  4. pbloggen skriver:

    Maria – tror att både du och jag plockar det bästa av båda världarna. 😉

  5. irrhönan skriver:

    Tänk att det finns dem som inte bloggar.
    Och ännu konstigare – att dem som inte bloggar inte kan se vad bloggosfären har med sig av fördelar.

    Jag har också ätit en del Maria-middagar… 🙂

Kommentera

