Idag!

Solsken, sushi och sfredag! 😉

AfterWork utlovad om några timmar. Det här är en bra dag, en sån där då jag känner mig söt och full av liv. Hoppas att känslan håller i sig under helgen, för det är liksom då det gäller.

Å varför får jag förresten en blåsa MITT PÅ överläppen just nu?! Väldigt obra, som det brukar benämnas på en blogg nära mig.

Huka er – här kommer jag!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Idag!

  1. Maria skriver:

    Mycket obra, men det kanske ser ut som en lätt silikoninsprutning? 😉

  2. pbloggen skriver:

    Ja, jag funderade lite på den också. 😉
    Med tanke på att vi ska elda finns det en viss chans för dimmigt seende. 😆

  3. irrhönan skriver:

    sfredag?

    Ny veckodag på gång?

  4. pbloggen skriver:

    Var ju tvungen att ha ett tredje ”s-ord”. 😀

Kommentera

