Något har jag lärt mig!

… och det är att inte vila på hanen för länge och för ofta. Därför kom jag hem med de här skorna i onsdags, trots att det var höstigt grått och regnigt.

Nu är sommaren välkommen precis när som helst, eller åtminstone vårvärmen. Långhelg väntar. Härligt!

Jag tror att mina fötter blir söta i de här!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Något har jag lärt mig!

  1. Maria skriver:

    Jag tror att dina fötter kommer att vara glada hela dagen 🙂

  2. cathrin skriver:

    Jösses, i dom skorna kommer du att bli drottning hela sommaren. Det är så man ska göra, en grådag för att pigga upp sig, man blir ju glad av att bara se skorna.

  3. Selma skriver:

    De där skorna måste ju kunna fixa sommar alldeles själva.

  4. Lena B skriver:

    Skitsnygga!!

Kommentera

