Aj!

I min enfald trodde jag att lite spring i skogen skulle leda till träningsvärk i vader och lår. Men icke!

Värken sitter här:

Det hade jag inte räknat med. Nu är det bara att gilla läget och framförallt att inte vara stilla för långa stunder, det har en ogynnsam effekt på just träningsvärk.

Tänk att jag lär mig något nytt – varenda dag! 😀

*P*

 

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Aj!

  1. Maria skriver:

    Precis, jag skrev ju om det att när jag joggar i gympaskor får jag träningsvärk just där men i mina fivefingers endast i vader och vrister 🙂

  2. pbloggen skriver:

    Då undrar jag: får du träningsvärk i vader och lår även i gympaskor?

  3. vandrar skriver:

    Intressant! Verkar ju för all del ett bra ställe att få träningsvärk eftersom åtminstone jag gärna skulle vilja träna just rumpan, men tyvärr för min del sitter det endast endast från knän och nedåt?

  4. Selma skriver:

    Alla otäcka gympalärare sa ju just det, träningsvärk ska tränas bort.

  5. vildrenen skriver:

    kanske du kan dela med dig lite av din beslutsamhet? Så många gånger jag börjat springa men inte fortsatt…

Kommentera

