Vänta lite nu!

Men?! Jag trodde ju att du ville träffa mig … Du är så trevlig, glad, positiv och klok!

Finn ett fel.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vänta lite nu!

  1. Maria skriver:

    Det var någon som satte = mellan din personlighet och ditt intresse

  2. Elisabet skriver:

    Väldigt typiskt män, tycker jag.
    Många män, i alla fall.

  3. pbloggen skriver:

    Maria – precis! Något säger mig att du känner igen det. 😉
    Elisabet – jo, det är väl lite så…

  4. Eva Swedenmark skriver:

    Ja, glad och positiv ska man ju vara…. 😦
    Jag som tycker jag varit curlingspelaren som sopat banan åt diverse mindre glada män hela mitt liv är ganska trött på det

  5. pbloggen skriver:

    Eva – jag får ofta höra: jag blir så glad av att vara tillsammans med dig. Jahaja! Men jag vill inte att folk suger sig fast på mig och tankar ut positiv energi. Jag vill gärna ge – men då måste jag få tillbaka.

    vildrenen – jag ska troligen åkt långt norrut inom en snart framtid [läs: möjligen om ett år] – då du! 😆

Kommentera

