Kroppsuppfattning

Jag har alltid trott att jag är större än vad jag faktiskt är.

Ikväll när jag skulle hämta ner en filt från en hylla inför yogan, frågade kvinnan bakom mig: Når du?

Precis då fick jag tag i en röd filt, vände mig om och tackade för frågan.

Klart jag nådde! Jag kan göra mig riktigt lång ju! 😉

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Kroppsuppfattning

  1. Eva Swedenmark skriver:

    Samma här. Du är ovanligt lång för att vara så kort (1.68) säger min kompis 🙂

  2. pbloggen skriver:

    Du ÄR ju lång, slår mig med en hel decimeter!

  3. Mies liv skriver:

    Men oj, det är tydligen JAG som är kort, 164, men det är något jag aldrig fattat! 🙂

  4. Maria skriver:

    Det man saknar i centimeter för man kompensera med teknik 😉

  5. Annika skriver:

    Jag tror också alltid att jag är större än jag är – på bredden! =/

    Dock endast 1,58 lång/kort…..

  6. pbloggen skriver:

    Ja, Maria – jag kompenserar alldeles säkert på mitt eget lilla vis. 🙂

  7. pbloggen skriver:

    Annika .- då är vi på pricken lika ståtliga! Jag som trodde att jag var 157,5 fick höra att jag blivit 158 vid senaste hälsokollen. Det tar sig! 😀

  8. M. skriver:

    158 cm här också 🙂 Det var nog först när jag träffade min 199 cm långe man som jag fattade att jag är ganska liten 😉

Kommentera

