Lån

I natt kysste jag min väns man. Ja,även han är min vän – en nyfunnen sådan.

Ni anar inte hur skönt det var att vakna och inse att allt var en dröm. Jag är ju ickematerialisten som gärna delar med mig av det som är mitt och gärna tar emot det som bjuds mig. Dock icke män. Där vill jag vara den enda. Han kysstes förövrigt riktigt dåligt, så det var ingen förlust. Det är ju ett minimikrav i verkligheten – en härlig kyssare. 

Som sagt var – mina drömmar låter mig uppleva både det ena och det andra.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lån

  1. irrhönan skriver:

    Min kyss från häromnatten var av ett helt annat slag. En sån där som känns hela vägen ner i tårna… och med rätt man.
    Önskedröm? Eller sanndröm?

  2. pbloggen skriver:

    Sanndröm! Nu får du börja affirmera! (hoppas att du också har lyssnat på Svinhugg, så att du förstår vad jag menar. 😉 )

Kommentera

