Kontakt

Om det är fullmånen, den kvinnliga cykeln eller möjligen bara Livet – det vet jag inte. Men jag har roligt och jag får kontakt.

För någon vecka sedan mötte jag en mörk man på en krog. I lördags var jag där igen, och precis när jag hade beställt ett glas vin och skulle gå ut till mina vänner såg jag honom. ”Nu jäklar!” tänkte jag, bad servitrisen att behålla mitt glas i baren och satte kurs mot toaletten. Allt för att komma närmre mannen. Min blågröna blick mötte hans bruna genom vimlet, leende fick han sina vänner att lämna plats för den lilla varelsen med de bestämda stegen. Döm om min förvåning när jag, två steg ifrån honom, upptäcker att det är en helt annan man. Ajajaj, jag hejade och seglade bort till toaletten.

Borde jag ringa optikern kanske?

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Kontakt

  1. Mies liv skriver:

    Haha… toka!
    Fast varför skaffa glajjor nu, tänk så mycket mer spännande det blir på det här sättet. Du begränsar dig ju inte utan ”ser” fler! 🙂

  2. Maria skriver:

    Jag är med Mie där, fortsätt se dåligt och se var du hamnar!

  3. Selma skriver:

    Varför nöja sig med en man? 😉

  4. Osloskånskan skriver:

    Fint att se lite dubbelt, spør du meg!

  5. pysbloggen skriver:

    Är de små tar man två 🙂

  6. pbloggen skriver:

    Det var väldigt så samstämmigt det var här. Ni sitter såklart och väntar på fler små rara incidenter. 😉

  7. irrhönan skriver:

    Även jag puffar!! 🙂 Noll glasögon och fler incidenter. Kom nu, *P*…
    (Hahaha, ska jag säga! 😉 )

Kommentera

