Livet

imageMed risk för att bli tjatig: livet är bra nu. Det är roligt, omväxlande, utmanande och inspirerande. Den här lördagen inleddes med besök på underbara Jenny strands blomsterdesign. Där band jag och väninnan varsin dörrkrans. Jag som ”inte kan” sånt där, blev väldigt nöjd med resultatet som redan är upphängt på ytterdörren.

Sätter normalt sett inte in bilder på mig själv, men idag gör jag ett undantag. Jag tycker faktiskt att det syns lång väg att livet är snällt emot mig.

Dags att hacka massor av paprikor som ska ner i en stor gryta med gulasch. Ikväll blir det middag hos vännen M, tillsammans med gänget från ”vår” kvarterskrog.

Gå ut och ta för dig av livet du också!

*P*

Nej, Maria – jeansen är inte för stora. Det är en sån där puffig modell, hämtades hos skräddaren igår efter uppläggning. 😉

Det här inlägget postades i Okategoriserade, Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Livet

  1. Maria skriver:

    Du borde ha fler gladbilder på dig själv!

  2. osloskanskan skriver:

    Du är jättesöt! Kunde ju haft den vackra kransen i håret 😉

  3. Maria skriver:

    Som om jag skulle kommentera byxorna??? 😉

  4. pbloggen skriver:

    pysbloggen – ja, visst är det! Jag kunde inte låta bli…
    Maria – tja, varför inte?
    osloskånskan – tack! Go å gla. 🙂
    Maria – nä, just det!

  5. vildrenen skriver:

    härligt. Du inspirerar. 🙂

Kommentera

