*blink*

Ibland tycker jag att alla män flirtar med mig. Inte sådär att de kniper ihop ena ögat, ser fräcka ut och liksom ”katjing”. Nejnej.

Det är när vi sitter mitt emot varandra och pratar, då fastnar liksom deras blick i min. Ett leende smyger sig på och ibland får ansiktet en varmare färg. I såna lägen skulle jag vilja ha en spegel där jag kunde se mig själv. Är det något jag gör?! Vad?! Det händer att samtalet stannar upp. Mannen som precis lämnade mitt rum, hade efter två steg glömt vad det var han skulle fixa till på torsdag. Han log generat när jag skrev ner det på en lapp och gav honom.

Såna små händelser i livet är intressanta och spännande. De betyder ingenting i förlängningen, men lyser upp en novembertisdag.

Jaja, för att ni ska slippa spekulera kan jag berätta att kundens fru kommer in och fortsätter diskussionen på torsdag.

*P*

Det här inlägget postades i Spridda skurar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till *blink*

  1. Maria skriver:

    Det är dom små musklerna kring ögonen som gör det

Kommentera

