En av dessa insikter

Det är när jag plötsligt ser mig själv och min kropp genom en mans händer, som jag inser att jag duger.

*P*

Det här inlägget postades i Genom nyckelhålet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En av dessa insikter

  1. Maria skriver:

    Fast du visste det ju redan innan eller hur?

  2. Selma skriver:

    Jag känner mig snyggare idag är jag gjorde när jag borde varit som snyggast i ungdomen.

  3. pbloggen skriver:

    Maria – jodå, visst vet jag, men ibland behöver saker och ting förtydligas. 😉
    Selma – precis så känner jag!

Kommentera

