Men hallå?

Det krävdes tydligen att jag skulle bli lite ”upptagen”, för att anbuden skulle börja trilla in.
Jag ville ju gå ut och äta förut också. Var höll de villiga männen hus då?! Va?!

*P*

Det här inlägget postades i Bästa livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Men hallå?

  1. Mies liv skriver:

    Me så där är det ju… en gammal och välkänd sanning. Trist som fan är det…

  2. pbloggen skriver:

    Frågan är om jag inte syntes förut, eller om jag känns mer ofarlig nu…
    Fast *funderar* de här männen känner ju inte till att jag är upptagen.

  3. Maria skriver:

    Du kanske utstrålar mer lycka, mer glöd?

Kommentera

