Nya vanor

Numera när jag kommer hem efter min morgonpromenad på söndagarna, står det frukost på bordet. Jag uppskattar att doften av kaffe kittlar min näsa när jag öppnar dörren och kliver in i mitt lilla hus. Mysigt är också att läsa tidningen tillsammans med en annan människa, reflektera och skratta en stund.

Svårare än så behöver det inte vara.

*P*

Det här inlägget postades i Bästa livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nya vanor

  1. Maria skriver:

    Det låter som om du har det rätt så bra 🙂

  2. pbloggen skriver:

    Japp! Det har jag verkligen. 🙂

Kommentera

