Kommando tillbaka!

När mitt mående påverkas negativt av en annan människa beteende, då är det dags att dra i handbromsen. Aldrig mer – det har jag lovat mig.

Ett annat löfte till mig själv i början av året: p r a t a kvinna! Ta bladet från munnen och våga se dina rädslor i ögonen.

Imorgon är en ny dag.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kommando tillbaka!

  1. Mies liv skriver:

    Lättare sagt än gjort men det fixar du, eller hur?! 😉

  2. Maria skriver:

    Äntligen, jag började tycka att alla hade trevliga relationer men det här är vad som alltid sker och precis som du är jag sjukt ointresserad av det.

  3. pbloggen skriver:

    Mie – klart jag gör! 😉
    Maria – jag formulerade mig kanske fel, eller så tolkade du bara på ditt vis. Vi har fortfarande en ”trevlig relation”, men jag saknar vissa delar och det känns ledsamt. Jag varken kan eller vill förändra en annan människa. Om jag låter mina behov stå tillbaka, då är det helt enkelt bara fel.

  4. Osloskånskan skriver:

    Sant. Men svårt ändå ibland kan jag tycka.

Kommentera

