Dröm

I natt drömde jag igen, sådär rörigt och verkligt att jag blev glad när jag vaknade.

Det var sommar och telefonen ringde, en man meddelade att han var på väg till mig. Jag befann min just då i föräldrarnas stora sommarhus, där föräldrar och deras vänner strålat samman.

Stunden senare kom ett sms: är på plats om en timme. Eh, oj – en man till. Hur hade jag lyckats köra ihop det här?! Som grädde på moset annonserar en tredje man sin ankomst, och paniken var ett faktum.

Skrev om det här på Facebook och fick en liten analys. Ska man tyda den drömmen rent vetenskapligt så är du väldigt frustrerad kärleksmässigt och vill dessutom visa din mamma att du fortfarande är en trotsig tonåring som visst drar hem en massa boys oavsett vad hon säger.

*häpp*

*P*

Det här inlägget postades i Jag drömmer.... Bokmärk permalänken.

Kommentera

