Puts väck?

Google reader skulle försvinna i sommar, fick jag reda på för ett tag sedan. Är det sommar nu, eller är det bara jag som inte hittar tjänsten längre?

Vad använder du för att hålla koll på bloggosfären?

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Puts väck?

  1. WoW skriver:

    Jag använder bloglovin.com .
    Både i mobilen och på datorn
    Enda problemet är att det kan dröja ett tag innan inläggen dyker upp där, en halv dag eller så.
    Jag orkar inte ha alla i min wp-reader utan alla jag har alla bloggar i bloglovin men de jag läser mest följer jag även på wp.
    Även passagens bloggar och alla andra som finns går att lägga i bloglovin, dessutom syns lösenordsskyddade inlägg där, fast inte innehållet såklart om man inte skriver in lösenordet förstås 🙂

  2. Rexxie skriver:

    Ja, tydligen har de plockat bort snabblänken.

    Går dock att skriva in http://www.google.se/reader fortfarande

  3. pbloggen skriver:

    WoW – jag får kolla in bloglovin. Tack för tipset!
    Rexxie – aha! Så långt tänkte jag inte… 😉 Tackar!

  4. Farsanmittilivet skriver:

    Kolla även in http://feedly.com
    Faktiskt en riktigt trevlig bekantskap. På två minuter var jag igång och då hade den synkat och plockat över alla feeds från min Google reader. Den synkar med Google reader så länge den är kvar.
    Är man lagd åt det mobila hållet så finns det bra appar för Android och Apple också.
    Rekommenderar den starkt!

  5. Lotta skriver:

    Jag använder greader appen till min telefon och den ska tydligen finnas kvar men inte uppdateras. Man kan bara hoppas det kommer en liknande tjänst.

  6. pbloggen skriver:

    Farsan – jag får kolla där också!
    Lotta – vi får hålla ögonen öppna. 😉

Kommentera

