Alltets mening

imageLivet pågår hela tiden och just nu är det så snällt emot mig. Kanske för att jag förtjänar det?

Helgen har bjudit på vänskap, god mat och bra viner. Närhet. Skratt. Nyfikenhet.

Jag tänker, omvärderar. Eller… jag låter det bara hända. Så länge jag mår bra och det känns rätt får livet visa mig vägen.

Kontraster – och plötsligt förstår jag vem jag är och vad jag behöver.

image

Jodå, här hade det varit önskvärt med en vågrät horisont, men om det går fort ute på havet och mobilen får hållas över axeln för att får en bild av skummet – då blir det så här. Jag korrigerar inte – tillvaron behagar ju svaja till emellanåt. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Bästa livet, Funderingar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

