Toppenliv

Det känns som om jag har varit lite pipig här nu. Då passar det väl utmärkt att berätta att jag hade en kalaskväll igår. Efter jobbet åkte jag till Ribban (Ribersborgsstranden i Malmö, för er som inte har förmånen att bo här). Där huserar Friskis ett par kvällar i veckan och det är underbart att skutta och svettas där. Eftersom det var toppenväder avslutade jag torsdagen med ett dopp i havet.  image

En ny frihet har jag fått, eftersom ingen längre väntar på mig där hemma. Och vet ni? Jag utnyttjar det så ofta jag kan, tycker på något sätt att jag är skyldig min prickiga vän det. Många var ju gångerna när jag suckade för att jag var tvungen att köra hem till henne så gott som varje dag. Så det är för dig och mig jag gör det, Fixa!

*P*

Det här inlägget postades i Bästa livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Toppenliv

  1. Helt rätt inställning, och jag är säker att Fixa gläds åt detta i sin hundhimmel 😉

  2. pbloggen skriver:

    Tack, Annie! Jag tror det också! 🙂

Kommentera

