Ja, just det!

Jag ska äntligen ut och resa, har jag berättat det för er? Inte?

På torsdag bär det av till Sardinien tillsammans med fyra vänner. På sin femtioårsdag fick mAnnen en resa av sina bästa vänner och någon dag senare hade en flygbiljett bokats till mig med. Trevligt folk det där. 🙂

Ikväll packar jag, njuter av åskskurar och leker med min nya kamera. Det kommer att ta tid innan jag och min lilla Sony lär känna varandra, men det blir säkert en rolig resa, även den.

Bild

*P*

Ok, Kerstin Thorvalls bok fick vara med eftersom den hade rätt färg.

Det här inlägget postades i Bästa livet. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ja, just det!

  1. Elisabet skriver:

    Trevlig resa! Och det är viktigt med färgen ,-)

  2. pbloggen skriver:

    Tack! Klart färgen är viktig! 😆

  3. Ha en riktigt härlig resa! 🙂

  4. Mies liv skriver:

    Å nu är vi redo att höra och se allt kul du varit med om! 🙂

  5. Cathrin skriver:

    Sardinien – vilket underbart resmål. Önskar dig allt gott på din väg.

Kommentera

