Det jag uppskattar så!

Jag är lite av en periodare när det kommer till läsning. Ibland har jag inte ro i kroppen att slå mig ner med en bok, ibland hittar jag inget som fångar mitt intresse. Så har det varit ett bra tag, tyvärr. Då är det fantastiskt välkommet när jag upptäcker att jag längtar efter sängen och min bok. Sju jävligt långa dagar, Vattenänglar och nu Livet efter dig – det är böckerna som fått mig att hitta läslusten igen.
Till min stora förvåning betade jag och mAnnen av serien Bron i helgen. Jag somnade inte en endaste minut, något min medtittare inte varit med om förut. Det krävs något riktigt bra för att hålla mig vaken. Nu vill jag se andra säsongen, men den finns inte på Netflix. Eller gör den det, Maria? 😉

Hur är du med läsande och tittande?

*P*

Det slår mig att jag gör det mesta i perioder, nu var det längesen jag bloggade.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Det jag uppskattar så!

  1. Maria skriver:

    Kommer nog om ett år på Netflix…

  2. Maria skriver:

    Har ni kollat house of Cards?

  3. pbloggen skriver:

    Åååh! Så läsnge kan jag ju inte vänta. Det har inte du gjort va?
    Nej, är det den med Kevin Spacey? Jag får undersöka!

    • Maria skriver:

      Ja, den. Passa på att kolla nu för säsong två kommer om nån månad. Det var det första jag tittade på och gjorde inte mycket annat den helgen 🙂

  4. Eva Sw skriver:

    Jag och dotter E tittade på Bron 1 under julen. Sex avsnitt på raken, till fyra på morgonen. Det är jullov det. Gillade den inte alls när jag försökte tidigare, nu tycker jag den var oerhört spännande. Vill se Bron 2. Snart!
    Du har väl sett Orange is the new black?????

  5. pbloggen skriver:

    Eva – jag som tidigare inte riktigt förstått när vänner haft maratontittning, inser nu finessen.
    Ja, Orange is… var det första jag såg på Netflix. Nu får gärna fler avsnitt komma!

  6. pbloggen skriver:

    Jag kanske ska repristitta lite för att uppdatera?
    Nu vet jag! Yngsta ligger hemma i halsont, jag ska ringa henne och tipsa NU.

Kommentera

