Ingen Simson

Min styrka sitter inte i håret, det är kanske därför jag aldrig haft några större problem med att ändra frisyr.

I förra veckan åkte den långa luggen av, den var jag trött på. Frisören funderade, fixade, backade stolen och la huvudet på sned innan hon skred till verket. Själv blundade jag och inväntade hennes klartecken, innan jag beskådade resultatet.

Väl tillbaka utbrast kollegorna ”busunge”, inget tokigt epitet vid fyllda femtio. 🙂

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ingen Simson

  1. Mies liv skriver:

    Du kan väl inte skriva så där utan att lägga ut ett foto! 🙂

Kommentera

