Trassel

Det är trassligt i hjärnan nu, fast på ett bra sätt. Många tankar trängs och vissa har jag inte ens en aning om själv.

Inatt drömde jag först att mAnnen hånglade med en kompis till mig på en stor fest. ”Orka!” tänkte jag. Vad var det för reaktion? Till väninnan sa jag bara ”Har de s*x så kan han glömma mig.” I nästa dröm förstörde mina nya grannar gångar och häckar i vårt område genom att b a  c k a in med fyra jeepar. På den ena jeepen stod en dromedar.

Är någon sugen på drömtydning?! 😛

Själv tänker jag packa ihop mig och hålla helg. Den inleds med bio!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Trassel

  1. Maria skriver:

    Det låter mer som om du intar olämpliga preparat före läggdax 🙂

  2. Eva Swedenmark skriver:

    P … det är omöjligt för mig att kommentera hos dig, din blogg kräver lösenord och säger att min adress inte är giltig, jag verkar ha problem med WordPress, det är så tråkigt!! Testaren gång till men du ska veta att flera kommentarer blivit avvisade

  3. Eva Swedenmark skriver:

    sisådär, jag bytte mailadress och tog bort adressen till min blogg…. jag ville säga att det är underbart att läsa om dina kåldolmar, rena nostalgimaten för mig. Och att ditt glada matlagande tyder på positiv energi!

  4. mittilivetochjag skriver:

    Haha! Låter inte så bra.
    Själv drömmer jag ofta att antingen jag eller min man är otrogen. Då mår jag så himla dåligt när jag vaknar. Undrar varför man drömmer sån´t?
    Kram!

  5. pbloggen skriver:

    Maria – för mycket grönsaker? 😉

  6. pbloggen skriver:

    Eva – men så trist! Sånt märker man ju aldrig själv. Matlagning är härligt! Jag kopplar av och tänker så bra tankar när jag står i köket och pysslar. Tack för positiva ord!

  7. pbloggen skriver:

    Mittilivetochjag – visst är hjärnan finurlig och gör kullerbyttor med oss när vi sover. 🙂

Kommentera

